Linki sponsorowane to reklama w modelu Pay Per Click czyli płać za kliknięcie. Polega na wyświetleniu bloków tekstowych sformułowanych przez reklamodawcę, dopasowanych i umieszczonych przy wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach.
Model PPC pozwala na dowolne kształtowanie budżetu miesięcznego kampanii. Sam
określisz ile chcesz wydać na reklamę, a my zadbamy o to, aby za tą kwotę
przyciągnąć jaknajwięcej potencjalnych klientów i aby budżet był równomiernie
rozłożony na cały miesiąc.
Wiedza z zakresu kampanii linków sponsorowanych Google AdWords na początku grudnia 2007 została potwierdzona przez Certyfikat Qualified Google Advertising Professional.
Certyfikat został uzyskany w wyniku egzaminu zdanego przez naszego specjalistę SEM - Tomasza Sobeckiego.
Proponujemy również połączenie usługi pozycjonowania oraz prowadzenia kampani reklamowej linków sponsorowanych w celu zróżnicowania źródeł pochodzenia potencjalnych klientów na naszej stronie.
Ze względu na olbrzymie możliwości dostosowania każdej reklamy i naszego doświadczenia jesteśmy w stanie skutecznie poprowadzić kampanię linków sponsorowanych dla Twojej firmy. Bardzo szybko reagujemy na zmiany otoczenia oraz monitorujemy przebieg każdej kampanii reklamowej.