1. Określenie adresu strony oraz wstępnych fraz kluczowych.
2. Analiza konkurencyjności i popularności fraz.
3. Propozycja fraz kluczowych.
4. Określenie warunków finansowych.
5. Optymalizacja strony z uwzględnieniem fraz kluczowych.
6. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach.
Koszty promocji strony
Każda strona, branża oraz zestaw słów kluczowych mają różny wpływa na skomplikowanie procesu, a co za tym idzie także na koszty. Prosimy o kontakt. Tylko w ten sposób jesteśmy
w stanie określić koszty przeprowadzenia wszystkich działań.
Korzyści jakie można osiągnąć
Przede wszystkim zwiększamy ruch na stronie. To pociąga za sobą szereg korzyści dla firmy. W zależności od działalności może to być wzrost sprzedaży lub pozyskanie kontrahentów. Może to być również wzrost przychodów z reklamy umieszczanej na portalach internetowych. Budujemy świadomość marki.